2013. január 28., hétfő

Mindenkinek csodaszép Téli napot Kívánok! 

Ma reggel megláttam, hogy havazik és az jutott eszembe a fenébe is, már megint..aztán arra gondoltam de hát tél van ez normális...és micsoda előny, hogy még mindig van arra időm, hogy tavaszra és nyárra olyan testem legyen, amilyet célként kitűztem magam elé.....hát nem nagyszerű? Szálkásítás és izomnövelés sincs zsírégető edzés nélkül, erre a legjobb a futás, mert csodálatosan pucol, de én speciel utálok futni, fárasztó, unalmas és fáj tőle a lábam, ja és hideg is van! Én inkább zumbázom, hiszen a zumba vetekszik a futás jótékony hatásaival, ezt tanítják és sok helyen olvastam már róla, szóval ha hatékony zsírégetést szeretnél Zumbázz velem, nálam garantáltan olvadnak a kilók és még a kedved is jobb lesz mire hazaérsz! Depresszió, kalóriák távozzatok.....én Zumbázni járok! Várlak szeretettel benneteket a héten ma (hétfő) és holnap (kedd) egy hatékony és vidám Zumba órával. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése